pondělí 13. července 2015

John Green- miláček dnešní generace

Ahoj všichni.
Dnešní příspěvek bude o spisovateli s velkým S o Johnu Greenovi.
Není snad nikdo kdo by o Johnu Greenovi, ještě neslyšel. Tento spisovatel je oblíbenec mnoha dívek díky svým úžasným knížkám. I já mezi ně patřím.
Když si vyhledáte recenze o Johnu Greenovi najdete hlavně samou chválu a ještě aby ne!
Podle mého názoru budou právě jeho knížky jednou takovou tou klasikou a měly by se přidat i do povinné četby- jo to by byla radost.
Já mám od Johna přečtené momentálně všechny knížky, přeložené do češtiny a všechny jsem si zamilovala jak kvůli citátům tak kvůli ději.
K tomuto autorovi jsem se dostala díky filmu Hvězdy nám nepřály, z kterého jsem byla tak nadšená, že jsem si musela přečíst i knihu.
Já nejsem zastánce čtení knížek dvakrát, protože se mi stane jen málo kdy, že se mi některá tak líbí, ale právě Johnovi to splňují. Mám pocit, že ty jeho bych mohla číst znova a znova.
Osobně tvrdím o něm tvrdím tohle: Johnovi knížky jsou v úplným základu nesmyslu-no vždyť si vemte například Hvězdy nám nepřály je příběh o dívce, která se vydá navštívit svého oblíbeného spisovatele a zjistí, že je to opilecká troska (kdo se sakra tak namáhá aby se setkal z nějakým spisovatelem?), nebo Příliš mnoho Kateřin, knížka a klukovi, který jede se svým kamarádem pryč, aby se dostal z rozchodu se svojí devatenáctou Kateřinou-ale protože to dokáže obalit takovým úžasným okolním dějem stane se z jeho nesmyslného základu úžasný knížka.
Rozhodně bych Johna Greena každému doporučovala.

Jaký máte na Johna Greena a jeho knížky názor vy?

Užívejte prázdniny a zase někdy u dalšího příspěvku :)
John Green
Maybe our favorite quotations say more about us than about the stories and people we're quoting
                                                                   -John Green

                                                                  
                                                                        Your Impossiblyawkwardmaky

Žádné komentáře:

Okomentovat