středa 26. srpna 2015

Where Rainbows End

Ahoj všichni!
Dnešní příspěvek bude opět recenze na knihu. Možná si říkáte, že jste o knížce Where rainbows end nikdy neslyšeli, ale co když vám místo toho řeknu S láskou Rosie? No možná se pár z vás už chytlo. V angličtině se film, jehož předlohou je právě tato knížka jmenuje Love, Rosie, to ovšem není jediná ani z vzdáleně jediný rozdíl. Řeknu vám asi toto-pokud přemýšlíte, že si počkáte na film až přečtete knížku, dělat to nemusíte, jelikož by se dalo říct, že jsou to vlastně dva různý příběhy. Vlastně bych jenom na tyhle odchylky mohla napsat zvláštní příspěvek (a možná to udělám! Co vy na to?).
Každopádně můj dnešní příspěvek bude další-v pořadí druhá- knížka z mého "summer readlistu"-pokud jset nečetli tak klikněte zde-(což mi připomíná, že mám vlastně přečtený tři,ještě knížku Čtyřka- divergentní povídky, ale nejsem si jistá, jestli bych neměla nejdřív udělat recenze na knižní sérii Divergence a až vlastně potom k tomu napsat recenzi na Čtyřku, když to vlastně k tomu patří. Kdyžtak mi napište do komentů jak to chcete), tak konec vykecávání, jdeme nato!

S láskou Rosie je příběh o nejlepších přátelích Rosie a Alexovi, kteří se znají už od malička. V 18 se, ale musí rozloučit, protože Alex se s rodinou stěhují do Bostnu, ale ani vzdálenost, která je dělí, jim nebrání v komunikaci, alespoň elektronickou nebo dopisovou formou. Plánují jak po vystudování střední školy se Rosie přihlásí na univerzitu a přestěhuje se do Bostnu. Všechno vypadá, že jde správným směrem. Rosie ovšem nečekaně otěhotní a veškeré plány se najednou roztříští. Čas utíká nadměrnou rychlostí a oni žijí své vlastní životy a hledají štěstí a „poklad na konci duhy“. Stále však udržují kontakt, ale bude to stačit? Přijdou někdy na to, že ten hledaný poklad mají na dosah ruky už dávno a dostane jejich láska druhou šanci?

Tato kniha je zvláštní tím, že je psaná právě formou dopisů a emailů. Nejde však, ale jenom o jejich konverzaci. Můžeme nahlédnout, i do zpráv, které se například Rosie vyměňuje se svojí kamarádkou Ruby. Celkově se tak, ale dozvídáme vše o jejím životě, starostech a radostech. Knížka mě opravdu zaujala a určitě je to díky formě psaní neobyčejný příběh. Takže já (jako obvykle :D už to asi vypadá podezřele :D) určitě doporučuji :)


 

Tak snad se vám recenze líbila.
Užívejte prázdniny.
                        S láskou, your Impossiblyawkwardmaky

1 komentář:

  1. Viděla jsem pouze film. Knihu si asi nepřečtu, protože nemám ráda když je kniha psaná formou dopisů nebo e-mailů, ale věřím, kdyby byla normálně napsaná, tak by se mi hodně líbila. Od Cecelie jsem četla PS: Miluji tě a tuto knihu mám neskutečně ráda i film byl skvělí. :)
    Blog:Reading With Lucy

    OdpovědětVymazat